Bona acollida de la campanya de 48 hores de descomptes dels comerços de Mollet
Gràcies a les xarxes socials, aquests jocs de manualitats arribaran fins a Lleida, a una clienta d’aquesta botiga de Mollet de joguines que ha descobert la campanya Espai Límit 48 hores a través d’instagram. Molts comerciants de Mollet han fet ús de les xarxes socials per mostrar els productes i serveis rebaixats i convidar als clients a visitar la botiga.
La campanya ha durant dos dies i S’hi han adherit una setentena de comerços com botigues de roba, joguines, fotografia o perruqueries. El resultat ha estat bo i en general els comerciats estan contents amb la resposta dels clients
Amb aquestes accions, ADHEC té com a objectiu reprendre l’activitat del comerç local que s’ha vist molt afectada per confinament.
Davant l’èxit, Adhec es planteja repetir la campanya algun cop més durant aquest any i també treballarà en més iniciatives per reforçar el teixit comercial de la ciutat.