El 15% dels casos que ha atès la OMIC de Montornès el 2020 estan relacionats amb la pandèmia

Amb l’arribada de la pandèmia, molts viatges es van suspendre i molta gent ha demanat que els retornin els diners que havien avançat per fer la reserva. En alguns casos l’empresa no ho ha fet, i en aquest punt és quan entre en joc la OMIC (l’oficina municipal d’informació al consumidor). Durant el 2020 han crescut les sol·licituds de mediació en temes relacionats amb la pandèmia.

La OMIC ha estat oberta durant la pandèmia i això ha fet que molta gent s’adrecés a ells donat que altres serveis estaven tancats. Per això també han rebut consultes relacionades amb àmbits com la compra-venta entre particulars o multes de trànsit.

Durant el 2020 la OMIC ha atès un total de 647 casos, dels quals un 15% han estat relacionats amb la pandèmia.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail