El CF Mollet UE assegura la permanència guanyant el derbi contra el CF Caldes per 2 a 1

 

El CF Mollet ha certificat la permanència a primera catalana. Ho ha fet en el derbi contra el Caldes, un partit on els d’Albert Cámara, coneixedors de la importància del compromís, han sortit amb el ganivet entre les dents.

Tot i encaixar en l’últim tram del partit, el Mollet no s’ha donat per vençut i dos minuts després s’ha tornat a posar per davant amb una jugada on la moneda ha caigut del cantó local per certificar d’aquesta manera la permanència a primera catalana.

El Mollet tancarà la temporada la jornada vinent al camp del Figueres, un partit intranscendent pels molletans, però que intentaran guanyar per acabar el més amunt possible a la classificació.

 

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail