El Mollet Hub acull una xerrada sobre xarxes socials impartida per una “influencer”

El tòpic que les xarxes socials és cosa de millennials és un mite. Naima Barcelona, influencer i bloguer, trenca aquest tòpic. A una xerrada al Mollet Hub, Naima ha compartit les fórmules que utilitzen les blogueres per aconseguir seguidors a Instagram. Naima és una dona de 50 anys amb més de 300 mil seguidors a Instagram que segueixen els seus passos.

Tot va començar com un passa temps i actualment és la seva feina. El seu objectiu és compartir continguts visuals per inspirar a altres persones en qualsevol àmbit de la vida, però sobretot en l’àmbit de la moda.

El Mollet Hub ha convidat a la influencer perquè expliqui la seva experiència i doni consells de com aconseguir seguidors a Instagram i també de com treballar per a marques de moda. 5Cada influencer ha de buscar el seu lloc en el món digital, i en el cas de la Naima el va trobar entre les persones de la seva edat. Però sobretot, el que ella ha volgut destacar és la importància de la constància en aquesta feina i tenir molt clar que res és gratuït i que tot s’ha de treballar.