El montmeloní Jordi Domènech guanya el premi Joan Profitós d’Assaig pedagògic

Aquest és l’assaig que ha estat treballant durant deu anys el montmeloní Jordi Domènech. El seu treball ha obtingut el premi de la 31a edició del Premi Joan Profitós d’assaig pedagògic. El seu treball, titulat ‘Ciència, Llengua i Discurs. 75 accions lingüístiques per ensenyar a pensar Ciència’ vol ser una eina pedagògica pel professorat de secundària, perquè els alumnes puguin aprendre i desenvolupar l’esperit crític a través de la ciència. De fet, la ciència té la seva manera de pensar i a vegades passa pels laboratoris però sobretot a les aules. En Jordi és professor de secundària des de fa onze anys i ara és docent de l’institut Marta Estrada de Granollers. La seva experiència com a docent l’ha portat a buscar propostes perquè els alumnes aprenguin a debatre i treure conclusions des de les aules. Les experiències ara estan recollides en aquest assaig.

Jordi Domènech ha comptat amb la col·laboració d’un grup de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona. L’assaig ajuda a millorar les tècniques d’ensenyament en l’educació dels alumnes.

Aquest és el segon premi de pedagogia que obté Jordi Domènech. L’any 2018 va guanyar el premi Marta Mata de pedagogia. Ara es troba endinsat en un nou treball enfocat al professorat que arriba nou a l’ofici de docent.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail