El tracte personalitzat és clau pel comerç local en temps de coronavirus

A Montornès hi ha una trentena de botigues que mantenen l’activitat i moltes ofereixen servei a domicili.

Aquest gest ja forma part de la rutina d’aquesta rostisseria de Montornès. Durant el darrer mes els ha tocat reinventar-se i buscar noves formes d’atendre als clients. Les comandes arriben per telèfon o a través d’aplicacions mòbils per demanar menjar a domicili. Un servei que ja oferien abans però que en temps de coronavirus els està ajudant a compensar la baixada de les vendes arran que es va decretar l’estat d’alarma. Les xarxes socials, també són un bon aparador pels comerciants per guanyar visibilitat aquests dies on els carrers estan gairebé buits.

També és el cas d’aquesta botiga d’aliments i accessoris per a animals que utilitzen les xarxes socials per impulsar el servei a domicili. Han hagut de deixar d’oferir servei de perruqueria i han caigut les vendes perquè els clients només compren productes d’alimentació i alguna joguina. Per això, han optat per potenciar més que mai el punt fort del comerç local: oferir un tracte personalitzat i proper.

De moment els comerços s’estan adaptant a la nova situació. Viuen pensant en el dia a dia i els canvis per reinventar-se és fan de pressa però de forma prudent.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail