Els Òscars inspiren la Picada Jove de Martorelles

Martorelles ha recuperat la Picada Jove de gitanes, després de dos anys sense poder-se fer. Enguany, la picada, ha tingut un component molt cinematogràfic.

El cinema ha estat la temàtica triada per la Picada Jove de Martorelles. Simulant una gala dels Oscar, les diferents Colles participants s’han transformat en les seves pel·lícules preferides. Martorelles ha triat el Gran Showman, mentre que Castellar ha optat per Toy Story i Lliçà d’Amunt per Pirates del Carib. L’objectiu d’aquesta trobada ha estat passar una bona estona i trencar amb la rutina habitual.

Després de l’aturada per la pandèmia, ganes, il·lusió i empenta han estat algunes de les paraules més utilitzades durant la jornada.

El públic ha gaudit de valent de les diferents ballades, les quals han inclòs una peça innovadora per colla. L’esdeveniment ha finalitzat amb l’entrega de les estatuetes, uns guardons que s’han repartit entre les 3 entitats.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail