En marxa les obres de Can Sunyer

Les obres per construir el centre cívic de Martorelles al barri de Can Sunyer ja han començat. Aquests treballs, però, estan comportant molèsties a alguns veïns. Sobretot, als integrants del Club de Petanca.
L’enderroc de l’edifici situat al parc de Can Sunyer de Martorelles mostra que les obres ja han començat. Són els treballs per construir el centre cívic del municipi que s’inclou dins el programa de la Llei de Barris. Això significa que les obres haurien de finalitzar abans del dia 30 de juny. Uns treballs que ja han comportat molèsties. És el cas del Club de la Petanca que tenia la seva seu en aquest espai. El problema recau en la manca d’un mòdul prefabricat per acollir els socis i el material de l’entitat i que encara no ha arribat tot i que l’Ajuntament ja l’ha demanat a l’empresa.
El centre Cívic de Can Sunyer comptarà amb un servei de bar, una sala polivalent, una aula de cuina i un espai per reunions. A més serà la nova seu del club de la petanca. El cost de les obres és de gairebé cinc cents cinquanta mil euros.
Notícies relacionades:
Comencen les obres de Can Sunyer a Martorelles
Subscriu-te al nostre butlletí!
[mailpoet_form id=”1″]