InformatiuMontornès del VallèsMunicipisNotícies

Es presenten les postres de la Festa Major de Montornès

Un any més la Festa Major de Montornès tindrà un vessant molt dolç. Durant aquests dies, els montornesencs més llaminers podran gaudir de nou de les prostres de la festa que tot just s’han presentat avui.

Molta expectació davant de la pastisseria Viñallonga per veure i tastar les postres de Festa Major. I tots els assistents, només amb el seu aspecte, ja han quedat sorpresos: un pastisset de gerds amb xocolata i galeta, amb el verd i el groc representant a les Penyes de Montornès.

Unes postres que enguany han arribat a la sisena edició i que, de la manera més dolça possible, donen el tret de sortida a la festa major. Els primers a tastar-les han estat els presidents dels Bartomeus i els Pere Anton i, seguidament, tothom qui s’ha apropat ha pogut provar pastisset acompanyat d’una copa de cava. 

Unes postres que tenen seguidors fidels. Ells han estat els primers a comprar-les tan bon punt les han presentat. Es podran adquirir tant a la pastisseria Viñallonga de Montornès com a la de Mollet fins que acabi la festa major.