InformatiuMartorellesMunicipisNotícies

Inaugurat el nou centre polivalent ‘La Vinya’ de Martorelles

 

Martorelles ha inaugurat el Centre Polivalent La Vinya, un equipament que disposa de diferents espais com sales de reunions, despatxos o magatzems. Una infraestructura amb diferents serveis enfocats a les entitats del municipi.

 

El centre polivalent de La Vinya acollirà les entitats del municipi de Martorelles

 

El centre Polivalent La Vinya disposa d’una planta baixa on es troba la sala gran, dissenyada per acollir espectacles i activitats. També compta amb magatzem i camerinos. El bar, que s’espera que entri en servei aquesta tardor, també es trobarà a la planta baixa. A la part superior, hi ha els locals dedicats com hotel d’entitats, així com les sales de reunions o la balconada que envolta tot l’edifici.

Aquest nou equipament acollirà les entitats del municipi. Un espai que ha de ser referència sobretot pels actes socials i culturals, però que dotarà d’espais a totes les entitats del municipi. Encara hauran d’esperar una mica per instal·lar-se aquí, però a l’octubre ja podran gaudir de la Vinya.

 

El nou centre polivalent la Vinya és un equipament que s’ha fet esperar 4 anys

 

El nou centre polivalent la Vinya és un equipament que s’ha fet esperar. La primera pedra del que ha de ser el centre neuràlgic de la cultura popular al municipi es va posar el gener del 2019, en un acte que va comptar amb les entitats. Un acte simbòlic on es va introduir una càpsula del temps dins de la primera pedra del futur equipament. En un inici estava previst que en un any estigués enllestit, però tot un seguit de problemes han fet que les obres s’allarguessin en el temps.

Finalment, 4 anys i mig després de col·locar la primera pedra, la Vinya és ja una realitat.