La campanya ‘Montornès Som Comerç’ fidelitza a clients i establiments

Aquest és l’acte simbòlic del lliurament dels xecs del sorteig dels vals de compra de la campanya de la Unió de Botiguers i l’Ajuntament. Aquests són els guanyadors que han rebut els premis de 1.500, 1000 i 500 euros. En total s’han repartit més de tres-cents premis que oscil·len entre els 1.500 i els 20 euros. En total la dotació ha estat de 15 mil euros. Pels premiats aquesta és una iniciativa que ajuda a conèixer el comerç del municipi.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins la campanya Montornès Som Comerç, que es va iniciar al desembre, amb l’objectiu d’incentivar el teixit comercial del municipi. Per això es va posar en marxa l’aplicació digital i la targeta Moneder. Una eina que permet acumular descomptes i aprofitar-se de promocions, entre altres avantatges.

Aquesta campanya comercial s’està consolidant en el municipi i prova d’això és l’increment tant d’establiments com de ciutadans que s’hi estan adherint.

Una iniciativa que vol donar a conèixer la gran varietat d’establiments que té el municipi i fidelitzar la clientela.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail