La karateka del Montornès Teresa López, bronze al campionat internacional de Venècia
La montornesenca Teresa López guanya la medalla de bronze al campionat de karate de Venècia. Es tracta del primer pòdium internacional de la karateca, una victòria més que acumula el Club de Karate de Montornès.
La karateca Teresa López porta aquesta art marcial a la sang. És la menor d’una família de karateques i amb només vint anys, ha aconseguit guanyar la seva primera medalla internacional. Un podi que no s’esperava i que l’ha fet patir. I és que López ha competit en dues categories: en la primera ha arribat fins a semifinals, i en la segona categoria, s’ha classificat per la final, tot i que en l’últim moment l’han desqualificat per un error de moviments.
I així ho ha fet. Amb un kata com aquest s’ha imposat a la seva rival de la República Txeca i ha passat de quedar desqualificada a col•locar-se al pòdium.
Ara, amb el bronze a les mans, la montornesenca està més motivada que mai per continuar entrenant, un resultat que li ha servit per confiar més en si mateixa. El seu proper objectiu és, doncs, aconseguir una medalla a un campionat del món, després que el Karate hagi quedat descartat pels Jocs de París 2024.