L’Ajuntament de Mollet dona resposta a més de 10.000 consultes ciutadanes

La majoria dels ciutadans molletans ha optat per la via telefònica per fer les consultes. També, però, s’han utilitzat altres canals i les xarxes socials que ofereix l’ajuntament molletà. Durant aquestes setmanes de confinament, les consultes han estat per resoldre els dubtes de la ciutadania sobre la Covid-19.

El consistori molletà ha impulsat més de tres-centes accions i ha posat en marxa una seixantena de mesures per donar resposta davant la situació del coronavirus. Precisament, algunes de les consultes que s’han atès han estat per sol·licitar algun tipus d’ajuda, especialment dels col·lectius més vulnerables com la gent gran que viu sola.

Precisament els Serveis Socials municipals continuen la seva atenció telefònica i dels seguiments de la situació que viuen moltes famílies en situació de vulnerabilitat. Actualment, s’ha donat suport a més de mil set-centes persones.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail