Mollet ha habilitat un nou servei per a les persones amb discapacitat auditiva

L’Ajuntament de Mollet ha habilitat un nou servei per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat auditiva. L’objectiu és facilitar a les persones sordes els tràmits i les gestions que hagin de fer a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. El servei funciona de la següent manera: l’usuari amb discapacitat auditiva reserva cita prèvia per gestionar qualsevol tràmit via web o bé per telèfon com es feia fins ara. La novetat és que, ara, en el moment de sol·licitar cita per fer la gestió, apareix l’opció de tenir un intèrpret professional que en temps real i a través de videoconferència, pugui comunicar-se amb la persona informadora de la OAC per facilitar la comunicació amb l’usuari.

El nou servei s’ha desenvolupat juntament amb la Federació de Persones Sordes de Catalunya i ha començat a funcionar després d’unes setmanes de proves. Està disponible de dilluns a divendres de deu a una del migdia en qualsevol tràmit que s’hagi de gestionar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail