Les compres de proximitat creixen a Montornès en el segon trimestre de l’any

El segon trimestre de l’any ha tancat amb un creixement de les compres de proximitat a Montornès. Això ha estat en gran part gràcies a la targeta Montornès Som Comerç, una proposta que l’Ajuntament i la Unió de Botiguers van impulsar el Nadal de l’any passat. El primer trimestre es van facturar, a través d’aquesta eina, uns 56.000 euros. Aquest segon, ha augmentat fins a 60.000, una mostra de la bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa.

Es tracta d’un servei gratuït i obert a tothom, que es pot utilitzar a través del mòbil, el DNI o la mateixa targeta. En total són més d’un miler d’usuaris els que han fet servir aquesta targeta Moneder. Per altra banda, gairebé una cinquantena de negocis participen activament en aquest projecte. Els comerciants han celebrat la posada en marxa d’aquest projecte, el qual entenen que està potenciant el comerç local.

Però no només els negocis han vist amb bons ulls la implantació de la Targeta Montornès Som Comerç. Els clients cada vegada més volen ser partícips.

Els usuaris i usuàries es poden beneficiar de diferents descomptes i promocions, i participar en els diferents sortejos que es fan en dates assenyalades com Nadal o Rebaixes. La Targeta Montornès Som Comerç es pot aconseguir a través del mòbil o en qualsevol dels establiments adherits a la campanya. La idea del consistori és ampliar aquest sistema a altres sectors com el de la restauració.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail