L’Oficina Comarcal de Consum triplica el nombre de consultes durant el darrer mes

Els viatges precontractats i el transport aeri són els 2 àmbits que encapçalen la llista de les reclamacions dels consumidors que s’han atès en el servei de l’Oficina Comarcal del Consum. De fet, durant el mes abril el servei ha vist triplicar el nombre de consultes respecte del mateix període que l’any passat. Un dels motius, ha estat la manca d’aquest servei en alguns municipis petits del territori derivat pel decret de l’Estat de l’Alarma. A més, segons les consultes, que s’ha fet per via telemàtica o per telèfon, han estat per la dificultat dels consumidors per posar-se en contacte amb les empreses i també per arribar a un acord per solucionar els problemes que tenen.

Altres reclamacions fan referència als centres docents o bé els centres esportius. De fet, les consultes sobre les colònies escolars o les matriculacions d’activitats extraescolars també han registrat un nombre importants en l’oficina comarcal.

Les consultes sobre telefonia i subministraments bàsics no se n’ha registrat cap tot i que abans de la situació d’emergència sanitària, eren les més nombroses en tot el territori.

Escriu el teu correu correu electrònic i fes clic a "envia" per rebre les notícies del Baix Vallès al teu mail