InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Mollet comença a oferir serveis sense cita prèvia

Amb la relaxació de les restriccions per la pandèmia, l’Ajuntament de Mollet ha flexibilitzat algunes de les mesures que va prendre l’any passat per fer front a la crisi sanitària, especialment pel que fa al control d’accés a la Casa de la Vila, el funcionament de l’atenció presencial i la prestació de serveis.

Des d’aquest mes de novembre ja no cal demanar cita previa per fer alguns tràmits a l’ajuntament de Mollet com per exemple presentar documentació requerida o al·legacions amb termini. Els ciutadans també podran demanar justificants de padró sense tenir una cita concertada.

D’altra banda, el context de pandèmia ha estimulat l’aparició de nous canals que poden ser alternativa i complement a l’atenció presencial i tradicional que es fa a la OAC. Per això l’ajuntament ja treballa per implementar noves vies de comunicació com l’atenció per vídeo trucada amb la possibilitat de realitzar vídeo tràmits o implantar un gestor de missatgeria amb assistent virtual orientat a l’atenció i informació ciutadana.

L’ajuntament de Mollet, a més, ja està redefinint i impulsant un nou projecte d’oficines electròniques que faci més accessibles els serveis i faciliti la presentació i registre de documents de forma no presencial.