Mollet elaborarà un pla de màrqueting per promoure el turisme

La Vesprada que s’organitza en el marc de la campanya de Nadal o el Mollet és Fira són dues activitats que impliquen tot el teixit comercial de la ciutat. Per tal d’afavorir aquest sector, l’Ajuntament està elaborant un pla de màrqueting per donar a conèixer els atractius de la ciutat. A banda de les activitats que s’hi celebren també es volen potenciar actius que té Mollet, com ara Gallecs. El document també se centrarà en com cridar l’atenció dels veïns de fora de la ciutat.

Per a l’elaboració d’aquest pla, l’Ajuntament començarà una ronda d’entrevistes per determinar els punts forts que té la ciutat i per conèixer els perfils que poden trobar més atractiva la ciutat.

Un cop s’hagin extret conclusions d’aquestes entrevistes, s’engegarà un procés participatiu on es presentaran i es discutiran els resultats. L’objectiu és que totes les entitats i col·lectius implicats puguin fer les seves aportacions. El pla s’elabora amb el suport de la Diputació de Barcelona.