Parets i el comerç 2.0
La Noria Bakery utilitza les xarxes socials per arribar a nous clients. La Cristina i la Patrícia són les propietàries d’aquest comerç i utilitzen el Facebook per mostrar els seus productes i donar a conèixer les promocions. Elles han utilitzat el servei d’assessorament en tecnologies i comunicació que ofereix l’Ajuntament de Parets. Consideren que aquest servei ajudarà al comerç tradicional a reinvitar-se i fer-ho a través de les xarxes socials.
L’Ajuntament ha posat en marxa el servei 2.0 adreçat a botigues i establiments de restauració i serveis. La finalitat és assessorar sobre quines eines són més adients per cada tipus de negoci. De moment hi ha una quinzena de comerciants que s’hi han interessat i que ja han fet ús.
Aquest nou servei d’assessorament de les noves tecnologies és una de les demandes dels comerciants. La proposta es va recollir en les reunions de treball que comerciants i Ajuntament mantenen de forma periòdica.

