Parets inicia el projecte “Dia del barri” per a donar veu als veïns i escoltar les seves propostes
Explicar els treballs que es fan a la pista coberta de Can Butjosa per eliminar els sorolls acústics. Aquest és un dels punts que s’han explicat a la primera trobada del Dia del Barri al Casal de Can Butjosa. Una sessió on els veïns també han pogut conèixer de primera mà els projectes més importants que es faran al municipi com l’anella esportiva.
La iniciativa també serveix per escoltar la veu dels veïns. Temes com la seguretat o la mobilitat són algunes de les preocupacions dels ciutadans.
Aquestes trobades s’emmarquen dins la posada en marxa de les meses de convivència i seguretat. Un projecte impulsat per l’Ajuntament per tractar temes que afecten als veïns. Una eina que pretén informar als ciutadans i es faran de forma periòdica.
El dia del barri es fa en diferents espais municipals i es dura a terme un cop a l’any. Tot i així, cada barri té el seu regidor corresponent per tal de fer-li arribar les seves propostes o queixes.
