Els nous jutjats de Mollet obriran al 2018
Poc espai i manca d’intimitat per les persones. Aquests són alguns dels problemes que patteixen els jutjats de Mollet. També hi ha una precarietat, tant en el servei que donen com en les condicions dels treballadors. En la seva visita, el Conseller de justícia, Carles Mundó, ha explicat els motius burocratics i de propietat que han endarrerit el traslladat als nous jutjats de Mollet. Mundó ha reconegut que les actuals instal·lacions, tant dels jutjats com del registre civil, no compleixen els requisits per oferir un servei de qualitat.
Les noves dependències permetran oferir un servei més adient als ciutadans. Serà l’any vinent quan es té previst fer el canvi.
Els nous jutjats estaran ubicats a la zona de Can Fàbregas en un local de 2500 metres quadrats en el carrer les Llevadores. La conselleria de Justñicia llogarà el local per un període de 20 anys.
La visita del Conseller de Justícia Carles Mundó també ha servit per fer una trobada amb alcaldes i regidors d’esquerra republicana de la comarca. En aquesta trobada, que s’ha fet a Mollet, el conseller ha explicat personalment la solució pels jutjats i el futur trasllat. Una trobada on també s’ha parlat de la situació de Catalunya a la política i del procés sobiranista.
