16 de març de 2026
Mollet del VallèsMunicipis

Retencions de 4 hores a la C-33 i l’AP-7

El peatge de La Llagosta presentava aquesta imatge al migdia. Fins a 4 hores de retenció per accedir a Barcelona des del territori.

La manca d’informació respecte el motiu de les aturades i la durada d’aquestes han generat protestes entre els conductors.

A banda de la C-33, l’Ap7 i la C-16 també han presentat aturades al llarg de la jornada.

Al peatge de la Llagosta, a la c-33 s’han registrat llargues durant el dimecres. El motiu han estat els controls policials que han fet els Mossos d’Esquadra. Hi ha hagut persones que han passat més de dues hores a la via ràpida, esperant poder creuar el peatge per accedir a Barcelona

La manca d’informació respecte el motiu de les aturades i la durada d’aquestes han generat protestes entre els conductors.

Una situació complicada que s’ha vist agreujada també per un accident que s’ha produït al migdia. Un motorista ha caigut després de marejar-se i ha patit una lesió al canell. Això ha provocat que es tallés la via a l’altura de La Llagosta durant uns minuts. El trànsit s’ha restablert pocs minuts abans de les dues de la tarda. la resta del dia els controls s’han anat succeint, però sense cues tan significatives