28 de març de 2026
Montornès del VallèsMunicipisMunicipis

Primer any de la remodelació de la Plaça Joan Miró de Montornès

Fa un any es mostrava el rentat de cara de la Plaça Joan Miró de Montornès. A l’espai se li feia una remodelació important i s’ha convertit en una plaça polivalent. Aquí s’hi fan activitats lúdiques però sobretot culturals i artístiques.

El disseny s’ha fet a través del pla estel de Montornès per tal d’aconseguir la implicació dels veïns i les entitats.

Els més petits han participat de les activitats lúdiques per celebrar el primer aniversari amb la finalitat de fer-se seu l’espai. Com també les famílies que aprofiten la plaça com a punt de trobada.

Aquest mural fet a càrrec del col·lectiu venus es una mostra més de la participació de la ciutadania.

I per agafar forces l’entitat Melanin format per persones subsaharianes a organitzar aquest berenar amb productes de la seva regió.