27 de març de 2026
Mollet del VallèsMunicipisMunicipis

Creu Roja celebra un taller per la gent gran

Els tallers adreçats a la gent gran tenen com a objectiu fer extensible la informació i preveure així, abusos de caràcter físic, psicològic, econòmic, social i fins i tot institucional, que pot patir la gent gran.

Si es detecta un possible cas de maltractament, aleshores és quan els professionals hi intervenen.

Els voluntaris són una peça clau a la Creu Roja, especialment quan l’ONG ha d’intervenir directament en un cas de maltractament a la gent gran.

La Creu Roja alerta que a Catalunya fins al 3% de la gent gran corre el risc de patir maltractaments. Un percentatge que equival a 41.000 persones.

Segons l’ONG, els abusos a la gent gran a vegades costen de detectar entre la població. Per això la importància del projecte “Bon Tracte a les Persones Grans”, actiu a Catalunya des d’ara fa sis mesos.