Els comerços de Mollet donen el tret de sortida al Nadal amb el tradicional mercat nadalenc
Passejar i fer les primers compres en el mercat nadalenc de Mollet. Alguns ja s’han apropat a les parades que per segon any participen en aquesta iniciativa comercial. Per fer front al fred entitats com Mollet contra el Càncer repartien brou solidari. Per l’entitat participar en actes com aquests és una forma de donar-se a conèixer.
Els paradistes del mercat nadalenc repartien les tasses d’aquesta edició amb la il·lustració de la font modernista de la ciutat realitzada per la dissenyadora Raquel Justo
Per tercer any la projecció del vídeo mapping ha donat el tret de sortida en el mercat nadalenc. Una obra feta per l’artista molletà Sito Ruiz que en aquesta ocasió ha volgut fer un homenatge a l’escriptor nordamericà Edgar Allan Poe.
A més, de la projecció d’aquesta obra artística a continuació s’ha tornat a projectar el muntatge de l’any passat. Un mercat que durant el cap de setmana s’ha complementat amb activitats familiars com tallers de cuina o actuacions musicals.
