15 de març de 2026
EsportsMontmelóMontornès del VallèsNotícies

Tot a punt per la 25a. Mitja Marató de Montornès-Montmeló- Vilanova-La Roca

Cada any, a la mini solidària, hi participen més de 500 nens i nenes. El preu de la inscripció és de 3 euros i tota la recaptació es destina a la Creu Roja de Granollers. Durant tots aquests anys la Mitja de Montornès ha destinat més de 30 mil euros a causes socials.

D’altra banda Henkel es torna a implicar a la prova atlètica. No nomé sho fa amb el lot de productes que dóna als atletes. També donarà mig euros per cada inscrit a la Fundació Esclerosis Múltiple.

I la tercera via solidària de la Mitja és el ‘Movimiento Piu’. Per a cada fotografia es donarà un quilo d’aliments a Càritas de Montornès.

Una mitja Marató de Montornès Montmeló Vilanova la Roca que té molt en compte la seva relació amb el territori.

Subscriu-te al nostre butlletí!

[mailpoet_form id=”1″]