15 de març de 2026
Mollet del VallèsMunicipisNotícies

Mig miler de persones participen a la tercera edició de la barbacoa solidària de Mollet

Alguns podien jugar a escacs, altres han optat per fer dibuixos o bé fer el taller de polseres Candela. Són algunes de les activitats organitzades a la tercera edició de la barbacoa solidària. El parc de Can Mulà de Mollet ha estat un any més l’escenari per acollir el seguit de propostes d’entitats i col·lectius que han volgut participar en aquesta edició. Una proposta solidària que s’ha consolidat a Mollet i prova d’això són els 500 tiquets que s’han exhaurit.

La colla dels morats i torrats per tercer anys participen en aquesta festa solidària. Ells són els encarregats de fer les botifarres. A més aquest any com a novetat s’ha fet una rifa.

A més d’aquesta festa la venda de les polseres candeles serveix per seguir investigant el càncer infantil. Per això s’ha fet un taller per aprendre a fer aquestes polseres.

La música també ha estat present a través de la banda de moll fer o l’associació de veïns santa rosa. Una festa on el bon temps ha acompanyat durant tota la jornada.

Subscriu-te al nostre butlletí!

[mailpoet_form id=”1″]