28 de març de 2026
MunicipisNotíciesParets del Vallès

L’oficina del Síndic de Greuges visita Parets per recollir les queixes dels ciutadans

Avui, per primera vegada, un tècnic assessor del Síndic de Greuges ha visitat Parets. Al llarg del matí, 5 persones han rebut una atenció personalitzada per a comunicar les queixes.

Els paretans han fet arribar a l’oficina del síndic problemes relacionats amb les administracions catalanes i les empreses de serveis d’interès general. Aquesta oficina és itinerant i va pels diferents municipis de Catalunya. En aquesta ocasió ha fet parada per primera vegada a Parets.

El Casal per a la Gent Gran de Ca n’Oms és on els paretans s’han reunit amb l’Anton Clapés, tècnic assessor del Síndic de Greuges. Un dels objectius de l’oficina itinerant és donar-se a conèixer.

El Síndic redacta una resolució per a cada queixa. En un 80% dels casos, les empreses i les administracions fan cas als seus suggeriments, de manera que la majoria dels conflictes amb la ciutadania s’acaben sol·lucionant.

 

 

Subscriu-te al nostre butlletí!

[mailpoet_form id=”1″]