Montornès combat la violència masclista amb el testimoni d’una víctima
Els municipis del Baix Vallès ja han començat els actes contra la violència masclista. Montornès ha convidat l’activista Pamela Palenciano perquè comparteixi la seva experiència com a víctima amb els alumnes de 4t d’ESO.
Aquesta és una vivència real, una situació que la Pamela va viure durant la seva adolescència. Des de fa 15 anys, es dedica a explicar, mitjançant un monòleg, la violència masclista que va patir, i les diferències entre homes i dones que hi ha actualment, i que no haurien d’existir. I el seu missatge és clar: no solo duelen los golpes.
Amb aquest monòleg, la Pamela vol remoure les consciències dels joves, i encoratjar a les dones que se sentin identifcades amb alguna d’aquestes situacions a dir NO. Aquest és el tercer any que s’ha fet aquest monòleg als alumnes de 4t d’ESO a Montornès. Una activitat que va més enllà, ja que als centres educatius se segueix treballant en aquesta línia amb diferents activitats.
Aquest acte s’emmarca dins de les activitats que fa Montornès pel 25 de novembre, el dia contra la violència masclista.
Subscriu-te al nostre butlletí!
[mailpoet_form id=”1″]
