28 de març de 2026
Mollet del VallèsMunicipisNotícies

Els alumnes de Lestonnac de Mollet organitzen una xocolatada solidària

L’escola Lestonnac de Mollet ha celebrat una xocolatada solidària a favor de La Marató de Tv3. D’aquesta manera, tot el recaptat s’ha destinat a la luita contra el càncer.

200 racions de xocolata desfeta i pastissos elaborats per les famílies dels alumnes i els establiments de la zona. Tot aquest menjar amb una finalitat solidària: recollir fons per combatre el càncer. Una malaltia que afecta a gran part de la població i a la que està dedicada La Marató de Tv3 d’enguany.

Els encarregats de vendre els tiquets i servir el berenar han estat els mateixos alumnes. L’objectiu de l’escola és que tots ells s’impliquin amb les accions solidàries que s’organitzen al centre i, d’aquesta manera, poder treballar diferents valors. Al llarg de l’any, l’escola Lestonnac de Mollet organitza diferents activitats solidàries. La majoria d’elles busquen recaptar fons per una ONG vinculada al centre, que està treballant a Haití.

 

Subscriu-te al nostre butlletí!

[mailpoet_form id=”1″]