Concerts de Nadal solidaris dels alumnes de l’Escola de Música i Dansa de Mollet
Els alumnes de l’Escola de Música i Dansa de Mollet han pujat un cop més a l’escenari de Can Gomà. En aquesta ocasió, però, per dur a terme un concert molt especial. Per alguns d’ells, es tracta del primer recital de la seva vida.
D’aquesta manera els més petits de l’Escola de Música i Dansa de Mollet s’han estrenat a dalt d’un escenari. Durant aquesta setmana, el centre molletà organitza diferents concerts on els alumnes posen en pràctica els coneixements que han après a l’aula.
Els concerts d’aquesta setmana també tenen una finalitat solidària, a cada espectacle s’han recollit fons per la investigació contra el càncer. En aquests recitals també s’aprofita per fomentar el treball en equip entre els alumnes de diferents edats i disciplines.
Subscriu-te al nostre butlletí!
[mailpoet_form id=”1″]
