L’últim quiosc de Mollet
A Mollet només queda un quiosc. Està situat a la rambla Fiveller i porta 80 anys a la ciutat. Un dels principals elements que el permeten seguir actiu són els establiments del voltant.
Donar un cop d’ull a les portades dels diversos diaris abans de comprar-ne un ja només es pot fer a un quiosc a Mollet. En aquest, situat a la rambla Fiveller i que va obrir ara fa uns 80 anys. Cada dia guarden al voltant de 200 diaris per a diversos subscriptors, entre els quals es troben els casals, bars, restaurants i particulars.
Durant els darrers anys els diversos quioscos de Mollet han anat tancant per la baixada de vendes durant la crisi o per jubilació. Ells però, creuen que encara estaran oberts com a mínim 5 anys. Per no dependre només dels diaris han apostat per oferir varietat de productes com per exemple, revistes especialitzades o infantils, llaminadures o loteria.
Subscriu-te al nostre butlletí!
[mailpoet_form id=”1″]
