15 de març de 2026
Mollet del VallèsMunicipisNotícies

Els Bombers alerten de no sobrecarregar els endolls per evitar ensurts a la llar

Precisament per evitar el fred, molta gent opta per encendre la calefacció. Aquesta és una de les principals causes de foc als habitatges. Durant aquests primers mesos d’hivern, però, els incendis a domicili han disminuit respecte l’any passat. Per contra, el risc d’incendis en zones forestals ha augmentat a causa de la manca de pluges.

No sobrecarregar els endolls i tenir les instal·lacions elèctriques en bones condicions són alguns dels factors essencials per prevenir els incendis en un habitatge. L’arribada de fred pot fer que en les llars tinguem estufes i calefactors connectades en un mateix endoll. Les dades registrades durant l’any passat mostren una baixada de les sortides de Bombers per aquest tipus d’incidència. Per aquest hivern, però, no es vol que s’abaixi la guàrdia.

Per contra el risc d’incendis forestals ara l’hivern incrementa. El motiu és la manca de pluges en el territori. Els Bombers també aconsellen tenir en condicions els aparells de gas i els extractors de cuines. Per evitar incidències en els habitatges.

 

 

Subscriu-te al nostre butlletí!

[mailpoet_form id=”1″]