14 de març de 2026
Baix VallèsInformatiuNotícies

Comença el Gran Recapte amb la col·laboració de diversos supermercats del territori

Un dels elements imprescindible per fer el Gran Recapte són els voluntaris. És cas de la Laura Rodríguez que participa per primera vegada en aquesta iniciativa. La seva tasca consisteix a repartir les bosses blaves per recollir els aliments per després dipositar-ho en aquesta caixa. Per la Laura aquesta experiència li serveix per col·laborar en una activitat solidària.

A més de la Laura, un altre dels voluntaris és l’Emilio que també per primer cop participa en aquesta campanya solidària.

El Banc d’Aliments demana la implicació de la ciutadania perquè dipositin en les caixes productes com l’oli, la llet o pots de conserva.

La campanya espera a assolir els bons resultats de l’any passat quan només al Vallès Oriental es van recaptar més de 240.000 quilos d’aliments.