Alerta per la vulneració dels Drets Humans en persones amb problemes de salut mental
La justícia i els drets humans a vegades poden xocar quan es tracten casos de salut mental. Sobretot a l’hora de determinar l’autonomia que pot tenir un malalt i les seves capacitats de decisió. Per això, molts col·lectius alerten que s’haurien de fer canvis.
Una situació similar es produeix amb la sanitat, quan es prenen certes mesures per a persones amb problemes de salut mental.
Avui en dia encara hi ha molt desconeixement de la relació entre la salut mental i els drets humans. Per això, el síndic personer de Mollet ha decidit orientar la jornada de desembre en aquesta línia
Una sessió que s’ha fet al centre cultural la Marineta coincidit amb la celebració dels 71 anys de la declaració dels Drets Humans.

