Les residències del Baix Vallès apliquen mesures més restrictives per evitar contagis
Cada matí, un treballador de la residència Masia Alsina de Montornès desinfecta l’entrada i el perímetre de l’edifici. D’aquesta manera s’asseguren que cap treballador es pot contagiar en accedir-hi. A més, tots els empleats es prenen la temperatura abans d’entrar a treballar i pren diferents mesures de precaució pel que fa a la roba que porta.
Des que va començar l’augment dels contagis per coronavirus, totes les residències han restringit les visites de familiars i les activitats fora de l’edifici. Durant aquests dies, les residències han reforçat les activitats per tal de distreure als usuaris i també han habilitat diferents sistemes de contacte amb els familiars.
Moltes residències baixvallesanes també han repartit els seus treballadors en diferents equips per tal d’evitar contagis i garantir el servei.

