L’activitat als polígons industrials del Baix Vallès torna activar-se de forma esglaonada
L’activitat industrial d’aquelles empreses no essencials ha tornat aquest dimarts després de dues setmanes d’aturada obligatòria. Tot i que la imatge dels polígons industrials no ha estat l’habitual, amb molt menys trànsit de vehicles, a dins de les fàbriques, els treballadors reprenien l’activitat. La majoria d’indústries, però, no han començat a ple rendiment.
El retorn a les empreses s’ha intentat fer aplicant les mesures de seguretat que recomanava el govern de l’Estat per evitar la propagació del coronavirus. Regulant l’entrada i sortida de la plantilla per evitar aglomeracions, diferenciant torns de treball, però segons l’Agrupació d’Industrials del Baix Vallès els hi preocupa molt la manca d’EPIs pels treballadors.
La incertesa de com aniran els pròxims mesos és també un altre dels neguits dels empresaris. Des de l’Agrupació d’Industrials recorden a totes aquelles empreses que puguin patir problemes de liquiditat que poden recorre a les línies de finançament de l’ICO.

