L’Ajuntament de Mollet demanarà un préstec de mandat de 2,8 milions d’euros per a assegurar el pagament dels serveis
Segons les dades de l’Ajuntament, el govern de l’Estat, la Generalitat i empreses o persones privades sumen un deute amb Mollet de 15 milions d’euros. D’aquests, n’hi ha 11 milions que no estan reconeguts pels deutors, principalment els governs català i espanyol. Aquesta situació fa que el romanent actual del consistori sigui negatiu i l’Ajuntament hagi de demanar un crèdit de mandat a Caixabank per garantir el pagament a les empreses que donen servei a la ciutat. Des de Junts per Mollet i Ciutadans han votat a favor d’aquesta mesura però han demanat mesures per sanejar els comptes.
Ara Mollet Esquerra MES i Mollet En Comú també s’han mostrat crítics amb la gestió econòmica de l’Ajuntament. Els republicans asseguren que aquest problema s’arrossega des de fa 8 anys i els Comuns acusen a l’equip de govern d’amagar les xifres negatives.
Des de l’equip de govern acusen a l’oposició de només fixar-se en els números negatius i defensen la gestió feta, ja que, asseguren, tot i la crisi permetrà mantenir els serveis i augmentar el nombre d’ajudes.
El punt s’ha aprovat amb els vots a favor de Junts per Mollet, Ciutadans, Podem i el PSC i l’abstenció d’Esquerra i Comuns.

