Menjar a la via pública està permès sempre que es respecti la distància de dos metres
Aquest grup de joves està a l’hora de l’esmorzar de l’institut. Són 5 persones juntes, i per tant, estan dins del límit de grups de 6 persones que ha marcat la generalitat. Però per menjar o beure s’han de separar dos metres, si no ho fan, estan incomplint la normativa. Com ells, hi ha molta gent, sobretot arran del tancament dels bars i restaurants, que mengen al carrer. Per això la policia local de Mollet ha reforçat la vigilància per garantir que es compleixi la nova normativa.
La policia local també ha incrementat la vigilància de determinades zones on s’aglomeren molt joves per consumir alcohol a la via publica.
Tot i que menjar al carrer no està prohibit, des de la policia demanen responsablitat i si s’ha de fer, que es respecti sempre la distància de dos metres.

