El 30% dels llits dels hospitals del Vallès Oriental estan ocupats per pacients Covid
L’activitat hospitalària dels centres sanitaris de la comarca cada vegada es veu més afectada per la Covid-19. Hi ha centres, com l’Hospital de Granollers han reduït les operacions i a Mollet s’està traslladant pacients a altres centres.
El 30% dels llits dels hospitals del Vallès Oriental estan, ara mateix, ocupats per pacients Covid. Aquest és només un dels indicadors que demostra que la pressió hospitalària està creixent a la comarca a conseqüència de la tercera onada de la pandèmia. I actualment al voltant del 7,5% de les persones que es fan una prova de cribratge de coronavirus donen positiu al territori.
L’Hospital de Granollers s’ha vist obligat a reduir l’activitat quirúrgica d’operacions no urgents i per tant s’han hagut d’allargar les llistes d’espera d’aquestes intervencions.
A banda, a causa d’aquest augment dels ingressos de pacients, ha augmentat la gravetat d’alguns d’ells, i l’Hospital de Mollet ha hagut de derivar pacients a altres hospitals.
Per això, més enllà de seguir les recomanacions d’higiene i seguretat i complir el confinament municipal, s’han de respectar estrictament els dies d’aïllament i quarantena quan són necessaris.
Programa:

