23 de març de 2026
InformatiuMollet del VallèsMunicipisNotícies

Quatre escoles de Mollet fomenten el reciclatge de l’oli

Aquest recipient que porten en Joel i els seus companys es diu claqui i serveix per reciclar l’oli domèstic usat. Un cop han omplert el que tenen a casa, el porten al contenidor que tenen a l’escola, el deixen, i n’agafen un de net per tornar-lo a omplir a casa.

A l’Escola El Bosc treballen aquest projecte amb el nom Oli Net, i els alumnes de 5è i 6è tenen un paper molt important per conscienciar a la resta de companys del centre.

L’escola Sant Vicenç també va sumar-se a aquest projecte, que ja tenen molt interioritzat al centre. Els alumnes són molt conscients que cal reciclar per cuidar el medi ambient.

De la recollida d’aquest oli usat se n’encarrega l’associació Apindep, que l’aprofita per fer altres productes

Un projecte educatiu que no només se centra en els alumnes, sinó que també implica a tota la família.