El casal de la gent gran de Martorelles celebra el Sant Joan, primera activitat que fan en el darrer any
Més de 100 persones han participat en el concert de Sant Joan. L’objectiu ha estat compartir una estona i retrobar-se un altre cop amb els amics del Casal de la Gent Gran de Martorelles. Un acte on no hi ha faltat ni la coca ni el cava. El concert de la revetlla de Sant Joan ha iniciat l’activitat de l’entitat aquest any.
Amb totes les mesures preses els membres del Casal d’Avis han gaudit d’una tarda plena de cançons per celebrar la revetlla de Sant Joan. L’entitat ha hagut d’adaptar les seves tradicions a causa del protocol COVID i aquest any els membres que han assistit al concert de Sant Joan, han rebut una coca individual i una copa de cava, seguint les mesures dictades per la Generalitat.
El Casal d’Avis La Masia-Can Sunyer de Martorelles té previst fer una sèrie d’activitats que es tornaran a iniciar després de l’estiu amb la celebració de l’aniversari de l’entitat que es farà a Platja d’Aro. A continuació el casal començarà la preparació de la castanyada i les activitats de Nadal que es duran a terme el mes de desembre.

