Les Anxovetes porten les havaneres fins a Montmeló
És la cançó de ‘Fer camí’, de Maria Mercè Marçal. Es tracta d’un dels temes que conformen el repertori de Les Anxovetes. El grup d’havaneres amb veus femenines ha actuat a La Torreta en el marc de les festes de La Patrona. Les gironines repeteixen després d’haver actuat l’any passat per aquestes mateixes dates. La seva proposta segueix agradant molt al públic de Montmeló gràcies al so personal que aporten als temes clàssics.
El boleros també han estat presents un any més a la Festa de Montmeló. El duet Héctor i Hesmeralda han estat els encarregats d’acostar, un any més, aquest estil de música als montmelonins.
Al concert es van poder sentir clàssics com Santa Lucía, de Miguel Ríos, o el Te Quiero, de Nino Bravo, que va comptar amb l’acompanyament de les veus del públic.

