Comença la vacunació als infants d’entre 5 i 11 anys al CAP de Plana Lledó de Mollet
Els Hospitals del Vallès Oriental han actualitzat avui la situació Covid que pateixen.
A l’Hospital de Mollet hi ha actualment 15 persones ingressades per Coronavirus. 4 es troben a la Unitat de Cures Intensives. .I en la darrera s’setmana hi ha hagut dues defuncions per Covid.
A l’Hospital de Granollers hi ha 40 persones ingressades per Coronavirus, 9 més que la setmana passada. 7 d’elles es troben a l’UCI. En la última setmana s’han produït 3 defuncions per Coronavirus.
Precisament per aquesta situació a l’alça de casos el govern d ela Generalitat ha recomanat que no es facins sopars d’empresa aquest Nadal. Una situació que ha afectat de ple als restaurants del territori. Lamenten que ells han fet tots els esforços que han fet falta per adaptar-se i que en canvi no se’ls ajuda.

