Els pensionistes de Montornès protesten davant el BBVA
L’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès s’han tornat a trobar un cop més als jardins de l’Ajuntament. Però aquest cop la trobada no tenia com a objectiu defensar les seves pensions, sinó que s’han desplaçat fins a l’oficina del BBVA per demanar un millor tracte i que no els hi cobrin comissió quan treuen els diners de la seva pensió.
L’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès té previst fer la mateixa protesta a altres bancs del municipi. Perquè es tracta d’un problema que pateix la gent gran del poble de forma generalitzada.
Sota l’eslògan “No som informàtics, no soms idiotes, som gent gran” el col.lectiu ha explicat que vetllarà per rebre un tracte humà a totes les oficines bancàries.

