La comunitat educativa celebra que a partir de dijous els infants no hagin de dur mascareta al pati
Actualment, quan els infants de diferents classes es barregen al pati han de dur mascareta. No l’han de dur mentre estiguin amb els alumnes de la seva classe o grup estable. Aquesta situació afavoreix que molts nens i nenes no es relacionin amb alumnes d’altres grups i d’altres edats. A partir de dijous, però, aquesta norma s’eliminarà i els infants podran estar al pati sense necessitat de portar mascareta.
Les famílies també veuen amb bons ulls aquesta mesura. De fet, no troben coherent que, a partir de dijous, no s’hagi de dur mascareta al carrer i sí al pati de l’escola. Tot i això, hi ha pares que fan una crida a la responsabilitat per evitar nous rebrots a les aules.
Aquesta mesura d’eliminar la mascareta al pati se suma a la desaparició de les quarantenes i dels cribratges que ja va anunciar el govern català la setmana passada.

