14 de març de 2026
InformatiuMontmelóMunicipisNotícies

Montmeló celebra la segona edició de la Fira de segona mà i col·leccionisme

Aquest és l’aspecte que ha lluït la Plaça de la Vila de Montmeló durant la fira de segona mà i antiguitats. L’objectiu d’aquesta trobada és donar una segona vida a aquells objectes que es troben en desús i d’aquesta manera fomentar el reciclatge. Després de l’èxit de la primera edició, l’Ajuntament de Montmeló ha decidit repetir una activitat que té una gran rebuda entre els veïns del municipi.

Roba, joguines i llibres són alguns dels productes que s’han exposat en aquesta fira, la qual ha acollit visitants de tot el territori. Aquesta edició ha comptat amb més d’una desena de parades.

Una de les novetats d’aquest any han estat els inflables, que s’han encarregat d’entretenir els més petits. La intenció de l’Ajuntament és repetir aquesta fira cada dos mesos i ampliar el nombre de visitants i la varietat dels productes.