El BBVA de Montornès amplia l’horari d’atenció arran de les demandes dels pensionistes
Les mobilitzacions de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès i la carta enviada per l’Ajuntament a les entitats bancàries han obtingut resposta. Demanaven una millor atenció a la gent gran. De fet, la reunió entre l’Ajuntament i representants del BBVA ha servit per ampliar l’atenció al públic d’aquesta entitat fins a les dues del migdia.
L’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès es mostra satisfeta per l’ampliació horària de les entitats bancàries, que hauran d’atendre als clients fins a les 14 de la tarda. De moment l’oficina del BBVA de Montornès s’ha compromès a aplicar aquest horari. L’Associació de Pensionistes considera que encara queden moltes peticions que no han tingut resposta com les comissions que les entitats bancàries cobren per fer gestions a l’oficina.
L’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès fa 4 anys que es mobilitza per reclamar una millora de les pensions, però ara s’ha constituït com a entitat. Un dels seus objectius és mantenir les mobilitzacions per reclamar millores per la gent gran
L’associació té previst seguir amb les mobilitzacions. Aquest dilluns al matí farà una concentració i vol lliurar les més de mil cinc-centes signatures recollides per millorar l’atenció de la gent gran de les entitats bancàries.

