Primer dia sense mascareta als gimnasos
La retirada de mascaretes també ha arribat als gimnasos, una notícia que ha alegrat a la majoria d’usuaris que tenien ganes de poder practicar esport sense la mascareta.
Els usuaris dels gimnasos esperaven amb ganes el moment de la retirada de la mascareta. Córrer a la cinta, fer bicicleta estàtica o practicar exercici d’alta intensitat és gairebé incompatible amb la mascareta, ja que és complicat obtenir el mateix rendiment que sense, sobretot en els exercicis de càrdio.
Fins i tot hi ha usuaris que es van apuntar al gimnàs durant la pandèmia i mai han fet esport en aquestes instal·lacions sense mascareta, és el cas de l’Albert.
Una mesura que s’ha implementat avui, i com a primer dia de canvis hi ha hagut dubtes entre els usuaris. Però encara hi ha alguns esportistes que prefereixen no treure’s la mascareta perquè se senten més segurs
Des dels clubs esportius encreuen els dits perquè aquesta nova mesura sigui la definitiva i no hagin de retrocedir i tornar a posar més restriccions.

