El Mollet buscarà la primera victòria del curs al camp del Palamós
Els molletans esperen sumar la primera victòria de la temporada al camp del Palamós, després d’encadenar 1 empat i una derrota. La fita no serà fàcil, ja que es trobaran un terreny de joc al qual no estan habituats. Els gironins, però, tampoc han tingut un bon inici de lliga.
El Palamós és l’únic equip que encara no ha puntuat en aquest inici de lliga. Dues derrotes en dos partits l’han situat cuer del Grup 1 de Primera Catalana. A la primera jornada va perdre per 1 a 2 contra el Granollers i a la segona per 3 a 0 al camp de l’Escala. Els molletans saben que es trobaran a un equip que necessita guanyar. Una situació semblant a la dels molletans, que tan sols han sumat 1 punt dels 6 jugats. El Mollet és conscient que un dels aspectes que més haurà de tenir en compte és el terreny de joc, de gespa natural. Per això, aquests dies ha entrenat al camp de les pistes d’atletisme.
El partit entre el Palamós i el Mollet es jugarà diumenge a les 12 del migdia. Un duel en el qual David Parra no podrà comptar amb Aitor Garcia, que ha estat sancionat amb 4 partits després de veure la vermella directa en el darrer compromís contra el Manlleu.

